Wszystkie Twoje relacje z klientami w jednym miejscu.
Koniec z rozproszeniem po wielu systemach. Koniec z notatkami papierowymi. Wszystko pod ręką.
Proste narzędzia, ale potężne możliwości
Prosty profil klienta
Tak jak w social media, każdy klient w WOLF4® ma swój profil. Profil agreguje wszystkie informacje o kliencie i jego relacjach – adresy, kontakty, czy konta bankowe.
Zdarzenia, Powiadomienia, Pliki
Analiza przychodów
Każdy klient w WOLF4® ma przypisaną praktykę i udziały w niej. Przychód z każdego klienta jest automatycznie przypisany do udziału i może być analizowany przez Asystenta.
Kompleksowe zarządzanie klientami w jednym miejscu
Zarządzaj całą bazą klientów z precyzją i elastycznością. Nasz kompleksowy system zarządzania klientami zastępuje wiele źródeł danych i zapewnia pełny, 360-stopniowy widok każdej relacji biznesowej.
Pełna kontrola nad danymi klientów
Personalizacja na wyższym poziomie
Elastyczne zarządzanie adresami i kontaktami
Inteligentne rozliczenia
Decyduj o zgodach na faktury, ustawiaj automatyczną windykację i przypisuj udziały procentowe dla pracowników lub praktyk.
Sprytny system ofertowania
Przekształcaj więcej potencjalnych klientów w rzeczywistych klientów, dzięki naszemu inteligentnemu systemowi zarządzania ofertami. Zautomatyzuj żmudne zadania analityczne i skup się na tworzeniu idealnej oferty, która spełni oczekiwania klienta.
Wielokanałowe zbieranie lead-ów
Gromadź potencjalne oferty automatycznie z formularzy na stronie, maili, przez API lub wprowadzaj ręcznie.
Asystent przygotowania oferty
Wykorzystaj automatycznego asystenta, który zbiera i analizuje najświeższe informacje o firmie klienta z Internetu.
Elastyczne schematy obsługi
Twórz własne ścieżki procesu ofertowania z automatycznymi akcjami i warunkami na każdym kroku.
Od oferty do umowy w mgnieniu oka
Zamień zaakceptowaną ofertę w umowę z kompleksowym modelem rozliczeniowym jednym kliknięciem.
Inteligentny system wizytówek i kontaktów
Nigdy więcej nie zgub ważnego kontaktu ani nie przegap okazji do nawiązania relacji. W ramach funkcjonalności wizytówek i kontaktów budujesz bazę biznesową, dostępną na wszystkich Twoich urządzeniach.
Natychmiastowe wprowadzanie wizytówek
Zapisuj dane kontaktowe od razu po spotkaniu i przekształcaj je w klientów w dogodnym momencie.
Zaawansowane wyszukiwanie kontaktów
Błyskawicznie znajduj kontakty po imieniu, nazwisku, adresie email czy dowolnych innych danych.
Pełna historia komunikacji
Przechowuj wszystkie interakcje z kontaktem w jednym miejscu, od notatek po załączone dokumenty.
Wydarzenia i marketing
Planuj i realizuj udane wydarzenia, maksymalizując frekwencję i minimalizując obciążenia administracyjne. Śledź wskaźniki wydajności wszystkich swoich wydarzeń, aby stale zwiększać zasięg i efektywność marketingową.
Kompleksowa organizacja eventów
Planuj szkolenia, webinary i spotkania z pełną kontrolą nad kosztami i terminarzem.
Zautomatyzowana rejestracja uczestników
Zbieraj zapisy na wydarzenia bezpośrednio ze swojej strony internetowej bez dodatkowej pracy.
Inteligentna analiza wydarzeń
Wykorzystuj historyczne dane o lokalizacjach i kosztach do planowania kolejnych, udanych wydarzeń.
Efektywne kampanie mailingowe
Twórz targetowane listy odbiorców na podstawie dowolnych kryteriów z całego systemu i eksportuj je do narzędzi mailingowych.