Wszystkie Twoje relacje z klientami w jednym miejscu.

Koniec z rozproszeniem po wielu systemach. Koniec z notatkami papierowymi. Wszystko pod ręką.

Proste narzędzia, ale potężne możliwości

Prosty profil klienta

Tak jak w social media, każdy klient w WOLF4® ma swój profil. Profil agreguje wszystkie informacje o kliencie i jego relacjach – adresy, kontakty, czy konta bankowe.

Zdarzenia, Powiadomienia, Pliki

Możesz mieć własny kalendarz spotkań, zadania lub strukturę plików dla każdego klienta. Każde wydarzenie powoduje powiadomienie na wszystkich urządzeniach. Wszystko jest łatwo dostępne.

Analiza przychodów

Każdy klient w WOLF4® ma przypisaną praktykę i udziały w niej. Przychód z każdego klienta jest automatycznie przypisany do udziału i może być analizowany przez Asystenta.

Kompleksowe zarządzanie klientami w jednym miejscu

Zarządzaj całą bazą klientów z precyzją i elastycznością. Nasz kompleksowy system zarządzania klientami zastępuje wiele źródeł danych i zapewnia pełny, 360-stopniowy widok każdej relacji biznesowej.

Pełna kontrola nad danymi klientów

Wprowadzaj informacje ręcznie lub automatycznie pobieraj dane z GUS i KRS jednym kliknięciem.

Personalizacja na wyższym poziomie

Oznaczaj klientów kolorami, przypisuj skrócone nazwy i organizuj według praktyk dla łatwiejszej identyfikacji.

Elastyczne zarządzanie adresami i kontaktami

Przechowuj wiele adresów dla jednego klienta oraz nieograniczoną liczbę kontaktów z pełną historią komunikacji.

Inteligentne rozliczenia

Decyduj o zgodach na faktury, ustawiaj automatyczną windykację i przypisuj udziały procentowe dla pracowników lub praktyk.

Sprytny system ofertowania

Przekształcaj więcej potencjalnych klientów w rzeczywistych klientów, dzięki naszemu inteligentnemu systemowi zarządzania ofertami. Zautomatyzuj żmudne zadania analityczne i skup się na tworzeniu idealnej oferty, która spełni oczekiwania klienta.

Wielokanałowe zbieranie lead-ów

Gromadź potencjalne oferty automatycznie z formularzy na stronie, maili, przez API lub wprowadzaj ręcznie.

Asystent przygotowania oferty

Wykorzystaj automatycznego asystenta, który zbiera i analizuje najświeższe informacje o firmie klienta z Internetu.

Elastyczne schematy obsługi

Twórz własne ścieżki procesu ofertowania z automatycznymi akcjami i warunkami na każdym kroku.

Od oferty do umowy w mgnieniu oka

Zamień zaakceptowaną ofertę w umowę z kompleksowym modelem rozliczeniowym jednym kliknięciem.

Inteligentny system wizytówek i kontaktów

Nigdy więcej nie zgub ważnego kontaktu ani nie przegap okazji do nawiązania relacji. W ramach funkcjonalności wizytówek i kontaktów budujesz bazę biznesową, dostępną na wszystkich Twoich urządzeniach.

Natychmiastowe wprowadzanie wizytówek

Zapisuj dane kontaktowe od razu po spotkaniu i przekształcaj je w klientów w dogodnym momencie.

Zaawansowane wyszukiwanie kontaktów

Błyskawicznie znajduj kontakty po imieniu, nazwisku, adresie email czy dowolnych innych danych.

Pełna historia komunikacji

Przechowuj wszystkie interakcje z kontaktem w jednym miejscu, od notatek po załączone dokumenty.

Wydarzenia i marketing

Planuj i realizuj udane wydarzenia, maksymalizując frekwencję i minimalizując obciążenia administracyjne. Śledź wskaźniki wydajności wszystkich swoich wydarzeń, aby stale zwiększać zasięg i efektywność marketingową.

Kompleksowa organizacja eventów

Planuj szkolenia, webinary i spotkania z pełną kontrolą nad kosztami i terminarzem.

Zautomatyzowana rejestracja uczestników

Zbieraj zapisy na wydarzenia bezpośrednio ze swojej strony internetowej bez dodatkowej pracy.

Inteligentna analiza wydarzeń

Wykorzystuj historyczne dane o lokalizacjach i kosztach do planowania kolejnych, udanych wydarzeń.

Efektywne kampanie mailingowe

Twórz targetowane listy odbiorców na podstawie dowolnych kryteriów z całego systemu i eksportuj je do narzędzi mailingowych.

Masz pytania lub potrzebujesz konsultacji?